Friday, December 28, 2012

berikan aku masa

hello hello.. jumpa lagi malam ni.. malam ni saja nak meluahkan apa yang aku rasa dan sebab apa aku perlukan masa untuk diri sendiri seketika.. hehe.. poyo je kan??

baru2 ni ada sowang bff aku mesej aku tanya kenapa aku tak reply mesej dia.. and mesej tu pun aku tak reply.. aku just baca dan fikir kenapa aku harus reply mesej tu.. maybe aku masih terasa dengan dia?? hmm.. entah la.. bukan apa, kadang2 kita terlalu melindungi orang yang kita sayang.. tapi kita tak tau sebenarnya, orang yang kita sayang tu pun ada perasaan jugak.. and sebenarnya dalam nak protect tu kita terlepas pandang yang sebenarnya benda yang kita buat tu cuma sakitkan hati orang sayang..

dear my bff,
aku tau kau sayang aku and tak nak aku terluka, tapi apa yang kau buat tu yang aku rasa down sangat2.. kau kawan aku, tapi kau bole cakap aku macam2.. sapa tak sakit babe.. so, aku harap kau faham kenapa aku diamkan diri tiba2.. mungkin sampai masa nanti, aku sendiri yang akan contact kau.. anyway, aku dah tak marah kau.. cuma aku perlu masa untuk lupakan semua tu..

sincerely,
your bff ^__^

p/s : kalau bole memang aku tak nak ada kaitan langsung dalam hidup korang (kau dan dia).. aku dah penat.. -__-

No comments:

Post a Comment