Wednesday, January 2, 2013

another new chapter

ok.. sekarang dah masuk 2013.. pejam celik, pejam celik sekejap je berlalu 2012.. banyak kenangan dah tersimpan sepanjang 2012.. ada yang manis, yang pahit and yang sakit.. tapi semua 2 dh jd kenangan.. kenangan yang sukar utk aku lupakan even kenangan 2 terlalu sakit utk aku simpan.. T.T

sekarang dh 2013.. aku perlukan lebih masa utk fikirkan ttg dri aku berbnding org lain.. sbb aku rsa 2012 dh byk aku terluka bila aku terlalu memikirkan ttg org lain.. aku xnk terus terluka sbb hati aku bknnya kuat sgt.. but hidup perlu diteruskan walau sedalam mna pn kita jatuh.. *tba2 mcm serius je ayat aku ni.. hewhew :D

azam taun baru?? actually aku xpnah ada azam.. sbb bila aku nk bt satu2 bnda 2 aku akan terus bt.. so, xpyh la nk berazam smua ni kn.. erk.. btol ke konsep aku ni?? -__-

ok la.. xda bnda sgt nk kongsi kt sni ari ni.. walaupun sbnarnya byk bnda yg aku nk luahkn.. hmm.. maybe next time kot.. ^__^

p/s : kadang2 ucapan maaf 2 adalah salah satu cara untuk meluahkan perasan sayang kita org yg kita sayang.. chu~

No comments:

Post a Comment