Monday, December 10, 2012

terupdate la plak

mesti orang bosan kalau tengok blog aku ni kan?? ye la bukan ada apa pun.. benda mengarut je yang banyak..huhu..ala..biar la..aku buat blog ni pun saje suka-suka je..bukan ada benda sangat pun.. ^__^

apa ek yang nak kongsi ari ni?? maybe pasal orang sekeliling kot..memamng la kita akan jumpa ramai orang setiap ari..tapi sama ada orang yang sama ataupun yang berlainan, itu kita tak pasti..and setiap orang yang kita jumpa ni pun bukannya faham atau kenal kita sangat..kalau orang tu dah lama kita kenal pun blom tentu dia bole faham and tau kita ni macam mana..so, it's complicated kan??haha

kawan..memang ramai yang kita bole gelar kawan.. tapi tak ramai yang kita bole gelar sahabat..
sahabat..yang tau apa yang kita nak, apa yang kita lalui, apa yang kita rasa, apa yang kita pendam and apa yang kita cuba rahsiakan.. even dah lama kita kenal kawan kita tak semestinya dia faham semua ni.. but if baru je kita kenal sahabat kita, tak semestinya dia tak tau apa yang kita rasa sebenarnya.. itu la antara beza sahabat ngan kawan..

kenapa aku post pasal ni ari ni?? maybe sebab aku sendiri tak faham apa sebenarnya yang aku nak and apa yang aku harapkan dari seorang kawan or sahabat.. maybe.. -__-

No comments:

Post a Comment