Tuesday, December 11, 2012

caring is loving

sebab apa aku nak tulis pasal entry kali ni.. ni semua sebab seorang makhluk yang tiba2 muncul dalam hidup aku.. macam mana dia bole muncul?? maybe kebetulan atau memang sudah tertulis yang aku dengan dia akan ada satu hubungan yang kitorang sendiri pun tak pasti nak gelarkan hubungan kitorang apa.. pelik kan??

sebenarnya agak lama juga la hubungan kitorang terjalin sejak aku kenal dunia lagi kot... biasa la darah yang mengalir kat dalam badan aku sama dengan darah yang mengalir kat dalam tubuh dia.. but, kitorang memang jarang sangat berkomunikasi and bole kira dengan jari je brapa kali kitorang bertegur sapa and rasanya tak sampai 10 ayat kot yang kuar dari mulut kitorang.. haha.. ni namanya hubungan atas nama je.. tapi tak pernah nak praktikkan.. erk?? btol ke apa aku cakap.. =__=

so, kisahnya bermula bila aku dengan dia berhubung di dunia maya ni.. biasa la sekarang ni semuanya dunia atas talian kan?? even sejauh mana pun kita, lama mana pun kita terpisah tapi dengan adanya dunia atas talian ni semuanya berubah.. hubungan pun dapat dirapatkan.. bukan dengan dia je, dengan kawan2 sekolah rendah, sekolah menengah pun aku dah jumpa balik.. *macam lari dari topik je

continue balik ngan cite budak ni.. bila kitorang dah mula rapat (rapat ke??) eh.. silap..mula contact (haa... baru btol) dia slalu cite masalah dia ngan aku.. semua la dari A sampai Z (kot... -__-).. but sampai satu masa dia buat keputusan yang aku sangat, sangat, sangat la marah.. nak cakap frust pun ada jgak.. sebenarnya apa yang aku rasa ni buka sebab apa.. sebab aku ni caring dengan dia.. aku tak nak dia menyesal kemudian hari.. tapi 2 la.. bukannya pandai nak dengar nasihat orang, buat keputusan ikut suka hati.. bila orang marah mula la nak tanya "apa hak kau nak marah2 aku??".. ok fine..

tolong la sedar... aku marah2 kau sebab aku ambik berat, aku sayangkan kau.. kau 2 sedara aku.. aku rasa kalau kawan2 rapat aku or sedara aku yang lain buat keputusan yang sama macam kau buat confirm2 aku pun marah jgak.. haish... susah btol nak fahamkan orang ni...

p/s : harap2 satu hari nanti apa yang kau nak akan jadi kenyataan.. cakap nak berubah memang la senang tapi nak berubah 2 susah ok kalau hati kau xkuat.. apa2 pun aku sentiasa ada bila kau perlukan aku.. ^__^

No comments:

Post a Comment