Sunday, December 23, 2012

perempuan vs wanita

hye.. selepas berlalunya minggu yang penuh dengan cabaran akhirnya bole la aku mencoret disini.. hehe.. minggu apa?? biasa la student.. tambah2 bila dah sampai hujung2 semester ni.. semua nak kena hantar.. dengan test, presentation.. huish.. penat 2.. -__-

ok.. apa kes pulak dengan tajuk entri aku kali ni.. bukan perempuan ngan wanita 2 sama ke?? haa.. ni la yang aku nak cakap.. memang la dorang ni satu spesis tapi berlainan sikap dan perwatakkan.. erk?? betol ke?? ni semua pada pandangan aku je la.. tak tau laorang lain macam mana kan?? lagipun dah nama pun blog aku kan?? memang la cakap pasal pandangan n pendapat aku, tak kan orang lain lak kan?? heuw heuw.. >__<

ok.. back to our topic, bagi aku.. semua orang adalah perempuan (tak termasuk yang ada halkum ok).. tapi semua perempuan tu tak semestinya wanita.. wanita bagi pandangan aku la, seorang yang lemah lembut, penuh dengan kesopanan dan kesusilaan, manis mata memandang, dan semua yang baik2 la.. kalau yang perempuan 2, yang tak da ciri2 semua 2 la.. hehe.. but semua ni just pada fahaman aku.. bukan aku nak kata apa yang aku sampaikan ni semua betol..

aku dalam kategori mana?? hmm.. maybe aku tak sampai tahap wanita lagi kot.. ye la.. cakap pun kadang2 main lepas ja.. (bukan kadang2, tapi selalu sampai dah xbole kontrol.. haish..) kawan aku selalu cakap, "aida, lelaki suka perempuan yang lemah lembut.. yang kasar2 ni dorang tak suka.." tapi nak buat macam mana kan.. dah terbiasa sejak dari azali lagi.. tu la masa kecik2 siapa suruh main dengan budak2 lelaki je.. dengan budak2 perempuan tak nak kawan lak.. =__="

tapi, bila lama2 aku pikir betol gak tu.. sebab tu aku tak ada teman istimewa kot sekarang.. hahaha.. so, lepas ni aku kena la berubah untuk lebih mempunyai sifat2 kewanitaan berbanding keperempuanan.. baru ayu sikit kan?? huhu.. ok la...sampai sini je dulu kali ni..next time kita jumpa lagi k.. ^__^

No comments:

Post a Comment