Wednesday, January 23, 2013

saya suka dia

ehem.. macam nk buat confession lak bila baca tajuk entry aku kali ni.. hehe.. nak tengok tak pic si mamat (bukan mamat sepah ok) yang buat aku jatuh hati ngan dia?? jap ek..

melting tengok senyuman dia >_<

haa.. ni la mamat tu.. encem x, encem x?? rasanya semua dh kenal dia kot.. tapi aku nak kenalkan jugak, ni la Kim Jong Kook (KJK).. macam mana aku bole kenal mamat ni?? mula2 dari family outing (1 program variety show korea) tp time 2 aku xberapa nk fall in love sgt ngan dia.. and aku start btol2 fall in love bila aku tgk running man ( ni pn salah 1 progran variety show korea gk..)


running man members..

ni la member2 running man 2.. best tau x program ni.. aku xtau la dah berapa kali aku ulang tengok cite ni.. sekarang dah 129 episod dah sampai ari ni (24.01.13).. memang sakit prot la layan dorang ni.. kelakar gila..

ok, back to my KJK.. bila aku dengar suara dia menyanyi memang total in love la aku ngan mamat ni.. sedap kot suara dia.. lagu 1st yang buat aku jatuh cinta ngan dia don't be nice to me.. bole nangis aku bila dengar lagu 2 and hayati lirik dia.. tambah lak dengan kemerduan suara si KJK ni.. *melting

ok.. sampai sini dulu cite aku kali ni.. nah aku kasi 1 g pic si mamat yg buat aku jatuh cinta ngan dia ni..

so cool  >_<




No comments:

Post a Comment