Sunday, April 21, 2013

Kotak Hati

hello...testing2.. anybody here?? hehe.. salam perkenalan setelah sekian lama menyepi..

bila asyik melayari internet (punya skema) tiba2 aku teringat perbualan aku ngan my bff minggu lepas.. tak tau macam mana tiba2 soal ni yang dikeluarkan.. owh, maybe lepas aku cakap, kawan aku suruh kejutkan dia untuk pagi esoknya.. terus bff aku cakap, "rupanya hati kau lebih lembut dari aku kan??" terus aku terkelu.. bila aku tanya kenapa dia cakap cam tu terus dia jawab "ye la.. kau ikut je apa yang si **** (nama perlu dirahsiakan.. jangan tanya kenapa.. -__-).. nampak la kau ni sebenarya lembut hati.." lepas tu terus dia ketawa.. motif??

then entah macam mana aku bole jawab.. "hati aku memang lembut.. senang dibuka.. tapi dalam hati aku sebenarnya ada banyak kotak.. banyak pintu yang kena lalu untuk betol2 sampai kedasar.. sebab tu bukan mudah untuk owang miliki hati aku sekarang.." punya poyo ayat ni.. aku pn tak percaya yang aku bole cakap macam ni.. hew hew.. >__<

after a few days, my bff cakap " aida, kau ni selalu buat2 tak nampak kalau ada owang yang berminat dengan kau kan??" terus aku pandang my bff and cakap "bukan aku sengaja, cuma aku takut aku terpedaya.." tapi betul what, kang owang cakap aku ni kuat perasan lak.. lain la kalau owang 2 dah confess kat aku.. ni tak.. lagi 1 kan ada fakta ni menyatakan yang perempuan ni cepat perasan.. so, aku tak nak terlalu perasan.. betol tak?? betol kan.. ^__^

dah banyak kot aku mengarut.. nampak tak, tak da benda aku nak kongsi sebenarnya.. cuma tiba2 teringin nak menulis.. see u again... chu~

No comments:

Post a Comment