Monday, January 7, 2013

itu aku kah??

hye again.. :D
bila bosan2 then my bff time sekolah tegur.. apa lagi terus la buka kisah lama masa budak2 dulu.. tapi xde la budak sangat sebab dh sekolah menengah kn time 2.. hee~ borak, borak, and borak.. banyak kenangan lepas yang kitorang kongsi bersama.. terus aku rindu zaman sekolah dulu.. and zaman sekolah la paling best bagi aku.. huhu >__<

pastu masuk la cite pasal masa depan, paling tepat pasal pasangan hidup.. bila aku tanya je dia kenapa ek ak blom jumpa jodoh aku lg.. terus dia senaraikan apa sebabnya.. ini apa yg dia senaraikan :
  1. kau 2 belum matang lagi.. terima la hakikat 2..
  2. nak uruskan diri pn xbrape nk btol mcm mna nk uruskan rumah tangga.. tapi dh ok la skit dr dlu..
  3. masak!! pastikan kau pas dlu bab ni.. klu xpas jangan harap la nk kawen..
  4. betulkan time kau bangun tido.. bangun pn xbtol mcm mna nk kejutkn suami nnt..
  5. cuba la sopan santun sikit.. ni kt kedai mkn pn duduk bersila atas kerusi..  xsenonoh..
  6. cakap 2 biar manis.. ni x, cakap ikut suka ati ja.. mcm mna lelaki nk terpikat.
  7. mcm2 lg la.. dh xingt.. -__-"
erk?? macam teruk je bila dia describe aku cam 2.. apa pnya bff la.. huhu.. tp kita kn kena jadi diri sndiri.. so, 2 la aku.. maybe dia nk aku ubah supaya jadi lebih baik kot.. ok.. aku faham.. sy akan berusaha.. chaiyok!! ^__^

p/s : tq la sahabat sbb ingatkn aku macam mana nak jadi seorang wanita.. kau memang faham aku macam mana kn.. love u.. chu~

No comments:

Post a Comment