Thursday, August 1, 2013

random

duhai hati, perasaan dan fikiran, 

sangat la sukar untuk aku memahami kamo.. entah kenapa.. walaupun sdah lma kita bersama, tapi untuk memahami kamo adalah perkara yg paling sukar dalam hdup aku.. *tsk3 T.T
adakalanya hati, kamo berkata begini.. tapi perasaan pulak berasa begitu.. manakala si fikiran plak asyik suh bwat tak tau.. jadi yg mna 1 aku harus ikuti??

yang ikhlas,
aku

haish..
susah klu aku sndri xfham ngan apa yg aku rsa.. bkn aku nk complicatedkn keadaan, cuma aku sndri xtau apa yg ptut aku bwat or apa yg ptut aku rsa.. klu aku rsa something, btol ke perasaan aku 2.. ke aku cma perasan.. ish, ntah la.. xfham xfham xfham..

td, bila aku chat dgn si kwn tba2 dia ckp kt aku, "aida kwn la dlu ngan dia.. sbb kita xtau siapa jodoh kita.. klu terluka, or kecewa, itu lumrah hdup.. hdup kita bkn slalunya indah.. xsmuanya manis.."
then, kwn aku lg sowg tba2 je ckp, "cinta hadir tnpa dirancang.. kte cuma perlu bersedia selalu (1st impression).. and sedia tu, sedia dgn HATI yg terbukaaaaaa~! kita kene positif and sayang smua org.."
siap amik statement dr Dr. Fadhilah Kamsah lg..

p/s : apa hati aku ni tertutup sangat ke?? 

No comments:

Post a Comment