Saturday, May 25, 2013

Buka Hatimu

hye again and again and again and again.. *teringat 2pm la plak.. =__="

tajuk entry kali ni xde kaitan dengan lagu armanda band ok (betul ke aku eja -_-).. hewhew.. tajuk ni aku pilih sbb slalu kuar ayat ni dari mulut my bff merangkap my roomate.. nk tau knp dia slalu ckp psal ni.. sbb both of us still xde teman hidup.. pdahal dh rmai kwn kitorang dh tamatkn zaman bujang.. and klu ada yg blom kawen pn at least mesti dh ada teman.. tp kitorang.. hmm.. mcm sdey je kn hdup kitorang.. huhu..

then bila kitorang borak psal ni.. terus dia ckp, "kau kena buka hati kau.. baru la jodoh 2 datang.. ni kalau asyik tutup je, macam mana si kumbang nk masuk.." (si bff aku ni mmg pndai nasihat.. tp dia pn 2x5 jer.. pfft..) so, aku pn terpikir, kalau aku buka and yg masuk 2 bukan si kumbang yg sesuai.. acane??cukup la aku dh pernah buka utk owg yg xsepatutnya aku bg peluang.. maybe dh serik.. maybe.. i don't know.. *tiba2 terasa kosong kosong kosong...

tapi, seriously aku takot nk buka ati aku skang.. takot kalau pisang berbuah 2 kali.. haha :D

p/s : rasanya ada somebody yg berjaya masuk tanpa aku sedar.. maybe~

No comments:

Post a Comment