Monday, August 12, 2013

the next chapter



it might seem like a crush but it doesn't mean that I'm serious

whoops i did it again.. apa yg aku bt ek?? sebenarnya tak ada apa pn.. saja letak sebab time tulis blog ni aku tengah dengar lagu ni.. hewhew


next chapter, chapter ape ek?? ala chapter untuk owg single ke alam seterusnya.. atau lebih tepat bertunang then kahwin.. kenapa aku cakap pasal topik ni ari ni?? sebab tadi, jiran sebelah umah aku ni kahwin.. so, nak tak nak aku kena la pg.. pg akan je pn.. klu nk tolong 2, emm.. err.. hmm.. ok, next.. bila aku nak pg ambik mkanan tiba2 aku terjump jiran aku.. mulut jiran aku ni bole tahan gak.. cakap main lepas je.. bila nampak aku je terus dia tanya soalan yang aku xde jawapannya.. apa lagi, tanya bila aku nak kahwin.. aku cuma mampu senyum je la and cakap, "calon xjumpa lg la makcik.. kalau dh ada calon dah nanti sy panggil makcik dtg kenduri sy ok.." 

btol la kn.. klu aku dh ada calon, xda la aku nak tnggu2 lg.. lg mau tnya kn.. apa tua sgt ke aku ni.. xjgak.. sebab klu owg baru kenal aku mesti dowang cakap umo aku ni 20 and paling tua pn 22.. nampak tak aku ni awet muda, atau lebih tepat sentiasa nampak muda.. hahaha.. *dh mula masuk lif, tekan butang sendiri.. naik tingkat paling tinggi lak 2.. >__<

ok, habis bab kenduri jiran aku.. lepas pg kenduri, aku pg lak umah 1 of my best girlfriend.. ari ni dia bertunang.. bila sampai bab nak sarung cincin semua bagai, tiba2 aku rasa aku tingin sangat nak melangkah ke alam seterusnya.. maksud aku ke alam hidup berpasangan.. hehe.. bukan aku saja2 gatal or what so ever, maybe dh sampai masa aku kena pikir bab ni kot..

tapi, yang jadi masalahnya, CALON.. yes, calon.. belom jumpa calon yg sesuai.. ntah la.. aku ni memilih sangat ke?? ke aku ni memang xda daya penarik sampai xda orang yg nk sukakan aku.. haish.. bila pikir2, kepala pn jd pusing.. last2 aku jd malas nk pikir.. acane 2?? 

owh.. bila tengah aku taip post ni, pikir pasal calon.. tiba2 terlintas kat kepala aku ni si F.. siapa dia.. ala, aku pnah cakap dulu dlm blog aku.. tapi secara xlangsung je la.. hehehe.. xtau la knp aku bole terpikir pasal dia.. hmm.. *termenung sejenak




sebenanrnya banyak lagi aku nak tulis.. tapi disebabkan my mum dh ajak kuar nak beli barang.. so, next time kita continue ok.. 

No comments:

Post a Comment