Tuesday, March 1, 2011

apakah???


di suatu pg yg kesejukan hingga ke tulang sum2 akibat drpd aircond yg terpasang, seorang sahabatku menegur..

sahabatku : jom breafast..
aku : kt mne??
sahabatku : ala.. tmpat biasa r...
aku : xmau la..
sahabatku : la.. asal?? jom r...
aku : ish.. owg xmau r.. 2 kali owg mkn kt situ.. pas2 sakit prot..
sahabatku : tau... owg pn sakit prot gk lpas mkn kt situ..
aku : abis 2?? nk mkn g kt situ..
sahabatku : nk bt cm na dh kt sna ja ada apa yg owg nk mkn..
aku : klu cm 2, g mkn sowg2...
sahabatku : xmau tmankn ke??? (sambil bt muke kesian)
aku : XMAU!!!

then, die pn berlalu pg dgn muke yg hampa..
oit..dh tau klu mkn kt tmpat 2 sakit prot nk gk g mkn kn..
dh xde tmpat lain ke???
(tp klu dkt ngan ofis aku ni mmg xde r..hehe)
klu ye pn xde..
breakfast la kt umah...
xfaham tol...
haish...

No comments:

Post a Comment