Tuesday, October 19, 2010

bile hujung sem tibe...

biasa la bile dh nma budak u.. hujung2 sem ni mula la bz.. bz dgn asgmnt yg xpnah abis n final yg akan tiba.. 2 pn jgn, bknnye tau nk siapkn asgmnt awal2..dh nk htr esok,ari ni bru nk mule wat..exam pn cm 2..eok nk exam mlm ni bru klam kbut nk cr nota.. huhu.. aku xckp la smua student cm 2.. tp majoriti yg aku knal mmg cm 2 la.. 


senario ni xpnah berubah.. dari aku sekolah rendah smpai la aku msuk u ni..nasib time tadika xde exam je.. haha.. mcm aku skang la.. asgmnt byk g yg menunggu tp aku still bole men game g.. siap smpt luangkn msa utk blog aku g.. hehe.. nnt bile smpai due date asgmnt mule la x tido mlm..pas2 esoknye mula la nk marah2.. xde mood coz xcukup tido.. owg yg xbesalah pn kna tempiasnye.. hehe.. nasib la..


bile la aku ni nk berubah.. asal masuk sem baru je semangat berkobar2 nk berubah.. tp stay ngan perangai lma gk.. bt keje last minit, study pn last minit.. xlama g dh final.. tp x start2 study g.. nnt bru la nk klam kabut study.. hehe


k la.. xtau g nk ckp ape.. nnt2 kite jmpe g k.. daa...

No comments:

Post a Comment